Lite tidsfördriv söndagförmiddag.

1. Vad är klockan just nu? 12.07
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Right here - Brandy
3. Vad har du för underkläder på dig? trosor
4. Vad har du för mobil? Sony Ericsson W595 trooor jag???
5. Hur mycket pengar har du? Typ 500 bara:(( 
6. Har du något jobb? Nä</3
7. Vad har du för färg på din tandborste? Blå och vit.

8. Vem saknar du? Finns väl nån sådär.
9. Har du godis hemma? Nä:(
10. Vad vill du bli när du blir stor? Framgångsrik hihi.
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? Never alone always alone, Close my eyes forever. Hide and seek, For the windows in paradise for the fatherless in Ypsilanti. Haha har tänkt mke på det där(a)  
12. Hårfärg? mörkblond
13. Vad skulle du kunna dö för nu? Dunno.
14. Vad har du gjort i helgen? Fredag chill hemma med familjen. Igår drog jag ut på äventyr i Fagersta med Lovis o Ladde.
15. Smycken du har på dig? Inget
16. Vem vet allt om dig? Ingen
17. Vad är du rädd för? Förändringar, att vara ensam, äckliga kryp..
18. Brukar du ha otur? Näe kan jag inte påstå.

19. Vilken är kontakt nummer 17 i din mobil och vad har ni för relation? Cajsa. Har väl ingen relation direkt haha. Gick i samma franskagrupp bara.
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Jag:)
21. Favoritband? Kent
22. Vem är snygg? Jag:)
23. Har du några fobier? Spindlar och andra kryyp :(( typ fisk och skaldjur osånt, kan inte äta de:(
24. Har du ätit något godis idag? Nej
25. Har du fått IG på ett prov? Har väl hänt.
26. Vad väger du? Mellan 58-60 kg sådär</3
27. Fem saker du har på dig just nu? Tisha, mjukis, strumpor, trosor.. aa 4 blev det.
28. Favoritfärg? Svart,
29. Har du en TV i ditt rum? yeehz
30. Har du en dator i ditt rum? näh
31. Vart sov du inatt? I min säng<3
32. Favoritlärare? Hasse tror jag:) Annars skulle jag säga Agneta och Mats men har dom inte längre:(
33. Vad har du gjort idag? Vaknat, druckit kaffe oså.
34. Vad har du ätit idag? Inget.
35. Dagens "roliga"? haha.. skulle försöka ta bort något som hade fastnat i min katts mun, och när mamma såg det sa hon att det var en råttsvans och började skrika och gapa och hoppa, då blev jag rädd och katten blev vättskrämd och det vart bara allmänt kaos hos oss:)
36. Vilka färger har du i ditt rum? Beige oså.
37. Favoriträtt? Vene typ pastasalladerna på vivaldi(a) eller Filetto verde på dispagna:))
38. Har du spytt offentligt någon gång? Ja bleh:(
39. Är du duktig i skolan? Tråkigt vg-barn. Lyckas väl med mvg ibland också.
40. Har du gjort något olagligt? Aa

 41. Har du varit vittne till ett brott? ne
42. Har du sett en död fågel? Ja
43. Har du något husdjur? Kisseee:)
44. Har du haft vattkoppor? Japp
45. Är du singel? si
46. Favoritdryck? Cola hih.
47. Älskar du någon? Gör jag väl.
48. Vad köpte du senast? Tuggummi.
49. Har du ätit glass idag? Nej
50. Känner du någon som är bög? Ah.
51. Känner du någon som är lesbisk? Inte vad jag vet 
52. Har du varit på en konsert? Arå.
53. Senaste utlästa bok? Kommer inte ihåg(a)
54. Har du någon bästa vän? aa
55. När klev du upp imorse? Kvart över 10 trorja.
56. Har du krockat någon gång? Nej
57. Vet du vad sXe står för? Va:(?
58. När flög du senast? Maj
59. Äger du något märkesplagg? Ja
60. Spelar du fotboll? näää
61. Vem ringde du senast? Hm.. det står joakim på senast uppringda men ofta jag inte har ringt nån på en vecka??? Ajavene weird:)
62. Är du homosexuell? Ne
63. Är det fint med killar som sminkar sig? Näää:O
64. Är du allergisk mot något? Ja, bleh
65. Vad är du för stjärntecken? Tvilling
66. Är du sexig? ohja
67. Åker du slalom? Haha neee:)
68. Vilken är din favoritserie? Sex and the city, desperate housewifes oså.
69. Brukar du se på Idol? Nej
70. Brukar du sjunga för dig själv? ao
71. Hatar du någon? Hm.. kommer inte på nån:)
72. Har du kysst någon av samma kön? Heheh a
73. Vilka hemsidor är du medlem på? Facebook, blogg.se bdb haha inte vart inloggad där på år.
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? Har hänt.
75. Har du låtit bli att äta på mer än 24 timmar? Ah, mer än så.

76. Har du varit på en festival? Ja:)

77. Har du någon brevvän? nej, men jag brevväxlade med min syssling från Finland och hennes kompisar, innan Internets tid:)
78. Har du spytt idag? Nej
79. Vem kramade du senast? Ladde trorja:)
80. Har du haft sex på en skoltoalett? Nä haha.
81. Var den här listan rolig? näeh
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? 41.04 kr:(
83. Cola eller fanta? Cola!
84. Är du vidskeplig? Vene vad det betyder, men tror inte det iaf. Eller?
85. Vilken dialekt är fulast? Norrländska eller så haha.
86. Vad ska du göra i sommar? Jobba hoppas jag? Åka nånstans.
87. Filmtips? Sex and the city. Allså jag kollar aldrig på film. Blir rastlös utav det:(
88. Vad är det för väder ute? mulet
89. Vilka hårfärger har du haft? Ljusblont, mörkblont, brunt.
90. Har du vunnit en tävling någon gång? Jadå, massa teckningstävlingar när jag var liten oså:)
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? Many times
92. Vem fick du senast sms av? Joacimmm
93. Vem pratar du med på msn nu? Lovan:)
94. Är det fint med gladiatorskor? Ja
95. Är du brun? Nä:(
96. Vilken färg har stolen du sitter i? svart

97. Har du webbkamera? Ja, suger dock.
98. Säger man kex eller chex? Kex :O
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? a
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 29 min.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0