Måndag

Orkar inte att jag försover mig vaaarje jävla måndag!!! Och det är liksom inte att jag missar första lektionen så jag får va hemma och ta det lugnt. Utan jag vaknar typ tio min innan jag ska gå. Så jag hinner alltid med nöd och näppe även om jag får stressa som en tok och hoppa över frukosten och se ut som nåt katten släpat in:) Men man får väl leva med sånt. Händer ju bara en gång i veckan trots allt.. heheh. Tog en liten "paus för att blogga/läsa bloggar och kolla fb" ifrån mitt skrivande av en rapport i engelska c. Jättesvåår uppgift tkr jaaaaag. Men vi får se hur det går:) Ne men ska väl sätta fart nu, måste äta nåt sen också pusssssssssss:)


fint väder utee, älskar alla färger hösten bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0