Tråk tisdag

Idag är Milla på dåligt humöööööör. Åh, jag orkar inte. Var på högskolan idag iaf, lyssnade på massa information oså. Slutade 10.30 var väl skönt. Nu sitter jag och försöker komma på nåt att skriva om på engelskan, åh vad segt det går, kommer inte på nåt.__.</3 sen måste jag göra psykologiiiiiiiin. Helst skulle jag vilja ligga och dö i min säng, men ne. Har iaf en körlektion bokad imorn, nice det. Borde sätta igång med körkortet seriöst nu. 

Sen har jag kommit underfund med att min blogg inte direkt lever upp till sitt namn längre. Kul det!


Kommentarer
Postat av: keela

tack!:) kul att du gillar dom.

2010-09-21 @ 21:08:35
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0