Sommaren 2010

Gjorde du någonting i sommar som du aldrig gjort för?
Ja:)

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Kommer inte på nå nu iaf :)

Vilket datum från sommaren kommer du alltid att minnas?
Finns väl endel;o

Sommarens bästa?
Mina älskade brudar, peace and love och gbg:)

Sommarens sötaste?
alla mina kompisar :)

Sommarens hetaste?
hihihihi jespers mage, lätt(a) ne men har funnits många hetingar:)

Sommarens största kärlek?
:):):) f.

Sommarens besvikelse?
den som gissar rätt får en puss:*

Sommarens snällaste?
Mina underbara vänner<3

Vad var din största framgång sommaren 2010?
hah vene:)?

Största misstaget?
ett. Och allt blev helt fucked up:(

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne, lite blåmärken här och där:)

Bästa köpet?
jani, alla tågbiljetter oså hah:)

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, tåg, hotell, maaaaaaat .__. </3

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jarå :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
herregud, en massa, typ waka waka b.la:D

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
gladare:)


Vad önskar du att du gjort mer?
Vene :o


Vad önskar du att du gjort mindre?
smsat..

Hur tillbringade du midsommarafton?
med Fredrik och hans kompisar på almö.

Blev du kär i sommar?
jag var kär

Hur många förhållanden?
ett

Favoritprogram på tv?
sex and the city<3

Bästa boken du läste i sommar?
icke läst någon:)

 
Största musikaliska upptäckten?
dunno.

Något du önskade dig och fick?
minns inte;o

Något du önskade dig men inte fick?
vene typ.

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
först hos fredrik, sen var jag hemma och kommer inte ihåg vad jag gjorde?

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Maybe, javene, den har ju vart asbra egentlihen men aa:)

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
Vene, somrig:’o Shorts, converse, blommigt.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner:*

Vem saknade du?
vene:)

De bästa nya människorna du träffade?
Typ Sampa och dem:)


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag då? :)

2010-08-18 @ 22:26:30
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt att höra!

Jodå, det är bara bra med mig faktiskt :)



Vad har du hittat på idag då? ^^

2010-08-19 @ 20:27:40
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0