It hurts with every heartbeat


ph; me
Inte så nödvändigt att läsa, men go ahead om ni vill läsa mitt gnäll.
Saknar att kunna gå i shorts, saknar sommaren, saknar. Har väl kommit in i nån sånhär novemberångest nu. Vädret blir man bara deprimerad av, det är mörkt, grått, blött, kallt, regnigt och snöigt. ingen människa kan vara glad när det är såhär. Måste plugga också, ännu roligare. Jag måste hitta nånting som gör mig glad och tar mig ur det här. Har ju såklart mina fina vänner som förgyller mina dagar♥ Men jag behöver nånting utöver det också.. jag vet vad det skulle kunna vara.. men skulle aldrig våga försöka, kommer garanterat få ett slag under bältet och så blir det bara värre. Men satsar man inte så kan man ju aldrig heller vinna.
Jag måste rycka upp mig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack!



fin bild :)

2010-11-14 @ 15:22:44
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: lovisa

you can do it!

puss på min fina vän<3

2010-11-15 @ 10:14:30
URL: http://lovisatingstroms.blogg.se/
Postat av: iinK - try to erase me!

Hello,



I've been following your blog, you are doing awesome job. Today, I came to you with one request, I lost my friend and wrote one contribution regarding that in my blog. Would really be sweet from you; if you can comment in my blog and send my friend your blessing's..



Thank you, have a great day.

2010-11-15 @ 12:48:00
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0