Espresso house + girltalk ♥

Efter skolan mötte jag upp Fia, Anna och Lovan på stan, tog en myysig fika på espresso house, drack varm choklad och åt brownies mumsi(a). Becka älski var saknad:( Men vi hade det riktigt trevligt och satt och pratade om allt möjligt som hänt den senaste tiden.
Och imorgon så kommer mina underbara speibs hit, vi ska ha en riktigt mysig fredagkväll med middag och trevligt prat. och på lördag kanske det blir ännu en tjejmiddag här, inte riktigt bestämt men det återstår att se:)




Hörde förresten att du har förändrats, hoppas att det inte beror på mig. Trots att vi har brutit kontakten så vill jag att du fortfarande ska vara den glada, flummiga och positiva personen du brukade vara och inte någon som dina vänner blir irriterad på. Sen vet jag ju inte om det är sant eller inte, man hör ju så mycket. Du sa också att jag skulle låta dig va ifred, det ska jag. Men den dagen du vill vara min vän igen så finns jag här. Bara att du hör av dig, jag väntar♥

Kommentarer
Postat av: stephanie

Åh brownies, va gott :D hoppas ni hade det riktigt mysigt!:)

2010-09-19 @ 18:48:34
Postat av: Becka

Åååh äntligen några som saknade mej! :D saknade er med <3 :*

2010-09-29 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0