Trying to make this work, but you act like a jerk.

Seeeg måndag, lyssnade på en föreläsning mellan 9 och 12 som handlade om rasism och främlingsfientlighet, det var rätt tråkigt haha. Hade riktigt ont i magen också, det sög:( Gick tillbaka till skolan, maten sög väl as usual. hehehe, ingen religion vart de heller för hasse var sjuuuuk. Hemma nu iaf, trött som satan, ska väl plugga lite psykologi och matte snart.

När jag satt på bussen mot stan började jag tänka på en person, och när jag kliver av går den förbi mig, det var lääääääääskigt:o

det var gotttt:)

Kommentarer
Postat av: lovisa

pussssss.

du måsteee:*

2010-09-08 @ 09:21:09
URL: http://lovisatingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0